Sajt koji prodaje

Ono što vas tera da napravite sajt koji prodaje jeste profit, jednostavno. Brojna su istraživanja koja idu u prilog tome. Uostalom pogledajte sebe, koliko ste puta “guglali” knjigu, laptop, veš mašinu…. ili bilo šta drugo što planirate kupiti. Ipak nije dovoljno samo postaviti sajt i očekivati da će sve funkcionisati. 

klik na sliku za uvećani prikaz

 

Izbor kao glavni razlog, jer često se dešava da se proizvod nalazi u nekoj drugoj radnji, ukoliko je u pitanju lanac prodavnica. Ostali razlozi su cena, razne pogodnosti (cena, promocije, kuponi) ali i mogućnost upoređivanja proizvoda i uvod u iskostvo drugih korisnika.

 

 

 

klik na sliku za uvećani prikaz

Grafika top proizvoda za online kupovinu ne iznenađuje, tehnika je na prvom mestu i to ne nešto što se najlakše prodaje na webu. Upravo zato što kupci čitaju iskustva drugih, imaju mogućnost pregleda karakteristika i upoređivanje proizvoda.

 

 

klik na sliku za uvećani prikaz

 

Lično spadam u ovih 32%, kada istražujem garderobu, tehniku i knjige sve više kupujem online, jednostavnije je i brže. U Srbiji je još uvek delimično problem sigurnosti plaćanja ali postoje sigurne metode koje su i ovde izuzetno zastupljene. Jedino još jeste problem kako vratiti robu ukoliko vam ne odgovara. Da većina ih nudi tu mogućnost ali te metode nisu dovoljno razrađene a možda su i kreirane sa ciljem da nikada ne vratite robu.

klik na sliku za uvećani prikaz

 

Interakcija znači mogućnost da “komunicirate” sa sajtom da dobijete sve informacije koje možda i nisu dostupne na sajtu. Ukoliko nemate dobar mehanizam odgovaranja na poruke posetilaca sajta to znači da ste već izgubili mušteriju. A to nas vodi do organizacije, koja je bitna u svakoj vrsti posla pa tako i u poslu vođenja sajta koji prodaje.Ne samo da sajt mora biti intuitivno organizovan već sve mora funkcionisati i “iza zavese” u najboljem redu tj. podrška mora biti dobra da se ne bi osetilo odsustvno fizičkog kontakta. Sadržaj ako nema kvalitetnog sadržaja sajt vam nije ni potreban. Da svaka roba nađe svog kupca ali po cenu kolikog čekanja.

 

Sajt mora biti okrenut korisniku. Sve mora biti na klik miša udaljeno. 

 

klik na sliku za uvećani prikaz

klik na sliku za uvećani prikaz

Vaš komentar